fredag den 28. januar 2011

Håndbold baby!!

I aften har Danmarks håndboldherre kvalificeret sig til VM-finalen. JAAAAAH!! Er så glad og stolt. Jeg er ikke fanatisk fan af håndbold, men når der er slutrunder, så er jeg game. Det er jo fantastik. Glæder mig allerede til søndag kl. 17 ..


(Meen, havde det været herrelandsholdet i foldbold, så var det en helt anden sag. Det er bare større end håndbold, basta! Ligahåndbold er jo nærmest det værste jeg kan komme på, hvorimod Superligaen er spændende og Champions leauge er det ypperste. Glæder mig allerede til FCK-Chelsea)


Ellers er min dag gået med arbejde, udflytning af mit værelse i lejligheden i Århus og håndkamp med familien Danmark foran fjernsynet. Lækkert, men udmattende. Så glæder mig til at se dyner.
I morgen bliver en dag, som egentlig bare skal overståes. Skal have ryddet op i alt det jeg har slæbt med hjem til mine forældre (læs; smidt en masse ud) og fundet ud af hvad jeg skal have med til Silkeborg og hvad som skal opbevares her. Silkeborg bliver nemlig min base de næste 4 uger, da jeg først kan flytte ind i en lejlighed i Århus pr. 1/3 ..

Derudover skal jeg lave matetik (?) og læse lidt op til næste opgave - argh, er ikke fan af det der matematik!!! I morgen aften må jeg tage toget til Århus, da jeg skal arbejde fra 6-12 på søndag. Men søndag bliver en god dag - når lige arbejdet er overstået. Den står nemlig på IKEA, håndbold i verdensklasse og lækker mad. Iiih, kan godt lide at have noget at se frem til. Især fordi næste uge bliver så hektisk. Mere om den en anden dag..

Bonne nuit mes amies..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar