onsdag den 2. februar 2011

Living in a suitcase..

iih, forsømmer dig kære blog! Jeg bor for tiden hos en veninde og arbejder en del, så kan ikke finde tid til at opdatere.. Og blog-udfordringen bliver lige sat på standby - i hvert fald indtil weekenden. Hvilket allerede vil sige fra i morgen kl. 14 - dejligt!

Der sker ikke så meget for tiden. Eller det passer ikke. For der sker helt vildt meget, men det er ikke noget jeg har lyst til at dele med alle jer folk derude (som evt. kunne læse med) ;-) Der er en fin grænse mellem hvad jeg vil dele med mine læsere og hvad jeg gerne vil holde for mig selv! Det meget private og forskellige ting der for ekselmpelvis handler om min familie er forholdsvis hemmeligt. Men kan da lige fortælle jer, at min lillebror endelig er flyttet til Århus og startet på sin uddannelse. Synes det er rigtigt rart at vi nu bor i samme by og håber han falder godt til. Lige en lille smule sharing, hehe..

Håber I har en rigtig hyggeligt aften - det har jeg. Og den bliver snart endnu bedre med det nye afsnit af Californication. Men først et varmt bad og nattøj.

Bonne nuit mes amies..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar