søndag den 9. januar 2011

Velkommen til 2011 ...

3 ord beskriver mig meget godt lige pt: I'M A MESS!!!

Står i en situation hvor jeg skal begynde at gøre mig nogle overvejelser om min fremtid mht.bolig, uddannelse, mænd og sidst men ikke mindst - hvad vil jeg egentlig med mit liv? .. Jeg synes det er meget frustrerende. Først og fremmest skal jeg ha fundet mig et nyt sted at bo, da mit lejemål ophører d. 30. januar. Jeg  leder og leder, men der er godt nok mange derude, som åbenbart søger det samme som jeg. Er sikker på det nok skal lykkedes mig at finde noget, ellers er det godt jeg har et par alternativer. Mit højeste ønsker er at komme til at bo i en et-værelses, men det er total håbløst med min økonomi..

Men det helt store spørgsmål, som faktisk fylder allermest i mit liv lige nu, er mine overvejselse om min fremtidige dannelse. Hvorfor pokker skal det være SÅ svært at vælge. Prøver at koge det ned og det lykkedes også meget godt, men lige så snart jeg har gjort det, bliver jeg i tvivl om, om det nu er det jeg virkelig vil? Kender I det? .. Ved godt de fleste har lidt svært med at finde ud af det der med at vælge uddannelse, men jeg bare heller ikke gjort det nemt for mig selv. Står uheldigvis (og selvforskyldt) og i en situation hvor jeg ikke kan vælge og vrage. Hvorfor tog man sig ikke bare lidt mere sammen dengang i gymnasiet? Hvorfor skulle man absolut tænke, at alt sammen nok skal gå alligevel? Det er da en total tåbelig og umoden holding og have til sit liv og sin fremtid. Sjovt nok kan jeg i dag godt se, hvor gal jeg var på den - og det er jo et skridt på vejen. Hvis jeg kender mig selv ret, så laver jeg stadigvæk en gang i mellem de selv samme fejl den dag i dag.. Men det skal der vel også være plads til, eller hvad. Måske ikke længere. Jeg mener, runder snart et skarpt hjørne? 23 coming up..

Anyway, lige nu har jeg nøje kogt den ned til en top 3 ..

1. TEKO Herning - Indkøber eller brandig/markedting
2. Humanistisk basisstudium Roskilde Universitet (?)
3. Journalist Højskolen - suprise

Jo, jo.. Det bliver spændende og se hvad jeg laver til september. For en ting er sikkert: I gang med en uddannelse det er jeg. Er ved at være så træt af dette latterlige arbejdsliv jeg udfører. Totalt umotiverende og ikke givende på nogen måde. Sørgeligt. Føler jeg bliver en lille smule mere bitter og lidt mindre klog for hver dag der går. Dagdrømmer om rejser til østen, NY, forår i Paris (en realistisk drøm) og græske øer. Til sommer må jeg altså ud på en lille rejse. Trænger til et afbræk i min hverdag.

Mænd - den tager vi lige en anden gang, ikke? Det er jo det evige problem. Der er ALT for langt i mellem de virkelig interessante og sexede mænd. Man finder dem hverken på Kurts mor eller i score-Føtex. Hvor er de? Fortæl mig det så. I demand it!

Alt går sin vante gang. Jeg drunker i det! Men selv om det her indlæg nærmest skriger: JEG ER YNKELIG, så er det ikke et råb om selvmedlidenhed. Jeg har det godt - bortset fra det faktum at jeg har en meget stor trang til at forny min garderobe, men med et helt urimelig stramt budgte er det ønsketænkning. Alt skal nok gå, jeg klarer mig - det plejer jeg jo..

Ha' jer en dejlig aften. Det fortjener vi vidst ovenpå denne søndag. Nighty night..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar