lørdag den 15. januar 2011

Vil lige smide et dagens ind - ikke tit i får fornøjelsen af det. Det er godt nok ikke et billede fra i dag, men fra i onsdags hvor jeg spiste sushi på Sota i Vestergade, med to gode veninder..


Det var en rigtig hyggelig aften :)

Torsdag, efter en lang arbejdsdag, tog jeg toget hjem til mine forældre. Der stod den på lækker mad, hygge foran fjernsynet og en god lang nattesøvn. Det er nu altid dejligt at være hjemme! Det bliver man aldrig for gammel til.. I dag har jeg lavet lækker brunch til dem alle. Scrambled eggs, bacon, frugt, fuldkornspandekager og lækker rugbrød. Altid en fornøjelse at starte dagen sådan.

I aften skal jeg hygge med et par af mine rigtig gode veninder.. Hvem ved, måske det ender med lidt hang overs i morgen, men det er værd at tage med..

Ha' en rigtig god lørdag - tout a l'heure mes amis ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar