søndag den 23. januar 2011

Dag 10

En madvare du kunne leve af?


Tillader mig at ændre spørgsmålet en smule: En madvare du bare ikke vil/kan undvære? Jeg synes ofte substansen i et aftensmåltid er kartofler, ris eller pasta - jeg elsker kulhydrater. Dem vil jeg ikke undvære.

Men har udarbejdet en top 10 over mad jeg elsker:

  1. Kød - dybest set al slags. Afhænger af hvordan det er tilberedt og hvad tilbehøret er.
  2. Kaftofler (?)
  3. Kage i alle afskygninger (gerne fra Ladurée i Paris)
  4. Hvidt brød
  5. Fisk
  6. Avocado
  7. Ost
  8. Pasta
  9. Rugbrød
  10. Chokolade

------------------------------------------------------------------------------------------

Har været hjemme hos mine forældre i Aulum - igen! Så weekenden er hovedsageligt gået med hygge og afslapning. Det manglede da også bare, da jeg næste weekend skal flytte ud af min lejlighed, og sikker får rimelig travlt med det. I går var jeg omme og besøge min veninde som er gravid i 6. måned.. Så stod den på lækker frokost, kage og hygge - det er noget vi forstår os på..

Lørdag aften var jeg omme hos en anden veninde og se håndbold på storskærm. Så drak vi nogen øl og snakkede om alt og intet. 

Har i øvrigt smidt to yderlige "up-dates" ind, udover denne her, da jeg hverken fik opdateret fredag eller lørdag..

Nu vil jeg restituere på sofaen og senere indtage junk til aftensmad - sådan ser min aften i forstaden nemlig ud..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar