fredag den 14. januar 2011

Let there be light..

Jeg står overfor endnu en flytning, da det kun er et fremlejet værelse jeg bor i nu .. Så fra d. 30 januar er jeg boligløs, men bare rolig, jeg har noget i ærmet..

Jeg ville bare lige lave et lille oplæg om et par ting, som jeg ønsker mig til min nye lejlighed. Elsker at lade mig inspirere af andres helt fantastiske boligindretning og stil, og ville ønske jeg kunne udleve alle mine drømme hvad angår møbler og brugskunst - heldigvis er min 23års fødselsdsag coming up, så der kan jeg jo håbe på et par flotte ting..


Muuto lampe E27 fra Magasin, på udsalg til 359 kr




French posters - miljøskade fra Paris

 



Disse Chanel sæber til badeværelset ville heller ikke skade


Tøjstativ fra HAY


iih, så mange ting jeg gerne vil ha' .. Derudover har jeg også kig på en lille kropsudsmykning! Overvejer at få lavet en tattoo, men har endnu ikke fundet ud af hvad det skal være helt præcist :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar