torsdag den 20. januar 2011

Dag 05

Hej igen..

Fik ikke blogget i går, da jeg havde en lidt travl! Var efter arbejde oppe på VUC Flex for at melde mig til matematik holdet - så nu er jeg i gang. Første aflevering står på ligninger, puha. Er virkelig ikke god til det der matamatik.. Derefter var jeg sammen med 4 søde veninder, som havde hjemmelavede burgers og fritter klar. Hvad mere kan man ønske sig? Vi så håndbold og hygger os som sædvanlig..

Blog-opgaven i går, gik på at finde et billede af mig selv fra 2007 - tough job! Men sidder heldigvis med min venindes computer i dag, og da hun har nærmest ALLE billeder, burde det ikke være en umulig opgave. Nu handler det bare om at finde det mest flaterende, det kan godt blive en svært ;)



Et billede af mig og søde Sine, fra en super ferie i Lloret de Mar i sommeren 2007 - good times!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar