fredag den 14. januar 2011

Et billede af mig selv taget for nylig og 5 random facts om mig som person..

Tjah, overskriften siger vel egentlig sig selv? Så her har i et billede af mig, som er taget for nylig :)


Et billede af mig og min elskede hund fra juleaften 2010 .. Det er muligvis ikke verdens bedste billede af mig, men det er nu engang det nyeste, som ligger på denne computer (mine forældres) ..

5 random facts:

  1. Betine HADER at røre ved ispinde
  2. Betine er kronisk single
  3. Betine er (åbenbart) vandmand
  4. Betine er egoistisk
  5. Betine har to hemmeligheder, som kun meget få ved ;)

Vil nu opdatere min blog mindst én gang om dagen! Det bliver noget af en udfordring for mig, for er mildest talt elendig til at få skrevet her på bloggen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar