torsdag den 20. januar 2011

Et billede af dig og din nærmeste ven..

Hold nu kæft hvor jeg hygger mig i disse dage - ingen arbejde og masser af godt selskab OG lækkert mad.

I dag har min dag bestået af 2 timers rengøring og ultra hygge med nogle skønne piger! Frokost på Slap Af og minimal shopping i Århus midtby (billede kommer af mit nye køb), efterfulgt af kaffe og kage og indkøb i Magasin. Det bliver IKKE bedre. Det eneste minus ved denne dag, er min ømme krop ovenpå træning i tirsdags (?) ..

Nu ligger vi 4 mand på stribe i Baadsgaards seng. Vi spiser late-night dinner og ser en klasse håndbold kamp! Life is good..

Dagens udfordring: Et billede af dig og din næsmeste ven.. Argh, come on - har ikke kun én nærmeste ven. 2 sek, vender tilbage når jeg har fundet et godt billede. Hang on..



SÅDAN.. Her er 3 af dem i hvert fald: Tina, Sofie og Mathilde fra nytårsaften 2010 .. 

MEN der mangler et par stykker. Både Sine, Louise, Cathrine, Stine, og ikke mindst Rikke (www.madebyrikke.blogspot.com - tjek hendes blog ud, den er helt klart et besøg værd) .. Det er mine nærmeste veninder. Uden dem er livet altså bare ikke nær så sjovt og fantastisk. Sætter pris på hver og én..


Sov godt derude - vi ses i morgen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar