tirsdag den 1. december 2009

Det sørme, det sandt december




Har besluttet mig for at lave et blogindlæg hver dag i decmber. Så kan I samtidig få de sidste to uger af mit liv i Paris med :)

I dag har jeg haft off-day. Vågnede op til en sms fra banken om kritsik tilstand på kontoen -øv! Så årest første (officeille) juledage er brugt på at panikke over arbejdsløshed og at sende ansøgninger ud til forskellige steder i DK.. Sidste på eftermiddagen løb jeg en tur i Place Voges for at klare hovedet. Det hjalp lidt og nu er jeg helt klar på at se samtlige julekalendere vi kan finde på nettet og måske spise lidt pebernødder.. Mangler bare en pakkekalender og en Kinder chokolade julekalender ;) Man har vel stadig lidt barn i sig - jeg har i hvert fald..

God aften til jer alle derude.

Juletanke,

Betine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar