onsdag den 2. december 2009

2. december..

... Sådan, så blev det den 2. december! En regnfuld én af slagsen.

Men det har ikke forhindret os i at tage en rask gåtur på omkring 5 km til Invalides Kirken. Puha, det var en våd tur. På vej derhen stoppede vi ved Notre Dame tårnet og gik derop. Fin udsigt, men ærgeligt (og typisk) at vi kun kunne komme halvvejs op.. Da vi langt om længe nåede til kirken var den gudhjælpemig lukket! Det bedste vi fik ud af den tur var varm kakao med flødeskum og kager :) Det er jo snart jul..
I morgen anskaffer jeg mig et 2 ugers metrokort. Gider ikke vade mere rundt i regnvejr, i hvet fald ikke helt ud til La Denfense som vi planlægger at besøge i morgen. Når vi altså lige har været i banken! Er ikke stor fan af vores bank. Forstår ingenting af hvad de siger!

Glæder mig rigtig meget til de kommende par dage. Øl med pigerne i morgen, julehygge hos Emilie og Naja fredag + besøg fra min lillebror og hans kæreste, jubii.. Weekenden går med sightseeing, ja tak! Søndag er der jule-hygge hos pigerne som bor i det 7'ende. Det bliver også godt!

Her kommer mine juleønsker:

1. Marc by MArc Jacobs clutch
2. 2. Chanel foundation (farve nr. 20 - clear cameo)
3. Felicity sæson 1
4. Støvler (www.topshop.com
5. Rød læbestift












Ingen kommentarer:

Send en kommentar