tirsdag den 8. december 2009

8. december

... og det blev den 8. december!

Dagen i dag har stået i Tina's tegn. Det er simpelt hen så skønt at have besøg af en rigtig god veninde. Dejligt at vise hende Paris! :) Vi lagde dagen i dag ud med at sove lidt længe ( det blev lidt sent i går, da der jo var meget som skulle snakkes igennem) .. Så tog vi ud til Monmartre og så Sacre Cæur for gud ved hvilken gang. Men i dag tog vi simpelt hen og udvidede turen og tog op i tårnet og ned i kirkens krypte. Derefter gik vi rundt i det dejlige kvarter. Kan altså virkelig godt lide Montmartre når bare man bevæger sig væk fra turistområderne. Vi spise frokost på Living B'art og spiste tærte og spillede Uno. Det var skønt..
Turen gik derefter til Oberkampf hvor jeg shoppede et par ballerinas som jeg havde luret på et godt stykke tid. De er fiine og lille smule Chanel inspereret, men det er alt nærmest hernede. Vi har haft en rigtig dejlig dag og sluttede den af med besøg i Den danske kirke og MacDonalds (dum idé)..

Jeg er i øvrigt rigtig glad, for vi har i aften lagt lidt flere planer nytårsaften. Det plejer ellers altid at være noget man står med mellem jul og nytår. Nu må vi se hvad det bliver til, men indtil videre lyder planerne i mit hoved skønne. <3

Der er nu ikke mange dage til turen går hjem. Det er en meget ambivalent følelse, men hvis man endelig skal hjem, så er december ikke slem at komme hjem i.. Savner min lille hund SÅ meget at der nogen gange gør lidt ondt. Men kan godt panikke lidt over, hvad der skal ske med mig og mit (kedelige) liv i Aulum.. Det er ikke sjovt, at ville en masse nye ting, når man ikke har råd. Så hvis nogen har lyst til at donere et beløb til "Betine's spændende liv", så send en sms. Alle beløb modtages med glæde.. Anyway, vi skal til at se Pagten (DR's børnejulekalender som bare er god) og snart til at sove. Dagen i morgen står på shopping og andre super hårde ting, så der kræves kræfter, det ved enhver..

Sov godt!

Knus Betine



Status på julegaveindkøb = 0
.. men men men, der kommer snart en status over 2009 samlet, glæd jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar