søndag den 10. juli 2011

Sommerlæsning..

I dag har det været super vejr i det vestjyske. Jeg har fået sommerferie og kan nu slappe af resten af juli, da jeg først skal starte på mit nye job i starten af august (!!) Det er jo SÅ lækkert..

Anway, vejret her i DK holder jo nok ikke tørt hele sommeren, så derfor har jeg tænkt mig at besøge mit lokale bibliotek og låne nogle bøger til min årlige sommerferielæsning. Det er længe siden jeg sidst har læst en rigtig god bog. Sidst jeg havde den fornøjelse, var da jeg i efteråret sidste år, faldt over krimibogen "Mørke steder" - og jeg er ellers ikke til krimi. Har endnu ikke læst en eneste af Stieg Larsson trilogien. Men "Mørke steder" er virkelig en spændende og intens krimi. Kan kun anbefale den!

Sidste bog jeg læste, var "Nynnes dagbog 4".. Jeg elsker Nynne bøgerne og det er sjov læsning, men jeg hungrer efter en bog, men lidt mere kød på, så at sige! Så hvis I kender nogen gode bøger til min sommerferie, så skriv endelig en kommentar..

Måske jeg bare for 3. gang skulle gå i gang med "Borte med blæsten" ;)

2 kommentarer:

  1. "What I loved" af Siri Hustvedt er min yndlings bog så hvis du ikke har læst den;)

    SvarSlet
  2. Den har jeg ikke læst? Vil jeg straks kigge nærmere på ;)

    SvarSlet