torsdag den 14. juli 2011

Diane Von Furstenberg


På udsalg hos Møghe&Maude i Ålborg, faldt jeg over denne fantastiske Diane Von Furstenberg kjole nedsat med 60% .. Jeg skulle lige til at gå ud til mine veninder, som ventede foran forretningen, da jeg så den. Hvad kan jeg sige, andet end: Love at first sight? Kan virkelig mærke at jeg har gjort et godt kup, og så har jeg jo også fundet kjolen, som jeg skal have på til mine forældres sølvbryllup.


Udover shopping i Ålborg city, bød dagene i Nordjylland også på hygge med de bedste veninder, lækker mad, strandtur og snak til langt ud på natten. Det er simpelt hen sådan nogle stunder, som gør livet værd at leve <3 Har selvfølgelig også en del billeder, som jeg gerne må dele med jer. Men det må blive i morgen. Nu vil jeg nemlig i seng..

1 kommentar:

  1. Den er da bare SÅ fin ! Godt køb .. Jeg savner dig skønne <3

    SvarSlet