mandag den 11. juli 2011

Se ...

... hvad jeg har købt i dag:



Var godt klar over, at de snart ville ramme butikker, cafeer og restauranter, vidste dog ikke præcis hvornår. Men i dag da jeg stod og ventede på min bus, så jeg tilfældigvis, at 7/11 havde dem til salg. Ind med mig! Købte dem uden overhovedet at tjekke prisen (?) Det blev til 63 kr. for 3 styks. Helt og adeles fair, for pæne ser de jo ud ;)

Håber I har haft en dejlig dag, for det har jeg. Har lavet lækker (og sundt) mad med min veninde. Jeg glemte selvfølgelig at tage billeder, men det smagte også bedre end det så ud. Nu vil vi hygge og restituere - i morgen skal vi på road trip til Hjørring, for at besøge vores søde veninde. Det bliver så hyggeligt - skal nok huske at tage en masse billeder..

Ha' en rigtig dejlig aften!

3 kommentarer:

  1. kunne så godt tænke mig at have bare en af dem!
    må ud og lede (:


    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De er også bare rigtig fine :) Synes faktisk sagtens de kan stå "som pynt" .. Købte som sagt mine i 7/11 ..

    SvarSlet
  3. Ah, så dem godt hos 7/11 på Store Torv i Århus :) Fin blog du har.

    SvarSlet