lørdag den 23. juli 2011

Making a though choice

Når jeg efter ferien starter på mit nye job som tjener, så har jeg, trods økonomiske udfordringer, givet mig selv lov til at købe et par lækre sko, som jeg kan holde ud at arbejde (mange timer) i .. Jeg vil gerne have et par Nike free eller New Balance sko (surprise) .. Begge disse par er utrolig hypede i det ganske blog land, men så er det jeg tænker: Det må jo være noget om det ;) Og jeg elsker et pænt design og efterhånden er komfort også blevet noget jeg sætter pris på (ehem) ..




Nike free (billede lånt fra runningwarehouse.com)

New Balance 

Hvilket par synes I jeg skal vælge? 

1 kommentar:

  1. Ja jeg kan kun anbefale Nike free, da jeg selv ejer et par :) - Men NB er da også super fede :) ..
    Held op lykke med det nye job søde :)

    SvarSlet