lørdag den 2. juli 2011

Ordinary saturday


Verdens mest rockede supermodel, blev i dag gift med guitaristen fra The Kills, Jamie Hince.. Gongrats! Synes Kate ser sindsygt lækker ud i kjole af John Gailliano! Og hvor ser de dog glade ud..


I dag har været en dødsyg lørdag. Var på arbejde fra 9-17 - men på trods af, at jobbet er dødsygt og kedeligt, så kunne jeg alligevel glæde mig over, at vejret har været rigtig dårligt! Det gør det altså bare en lille smule sjovere, at arbejde på en lørdag - ikke? 

Det har det været en fremragende uge for mit vedkommende. Tirsdag fik jeg at vide, at jeg er optaget på Branding og Markedtings linjen på TEKO. Det må dog, under omstændighederne, vente til februar 2011 .. Men jeg GLÆDER mig! Er sikker på, at det er den helt rette uddannelse for mig. Desuden fik jeg fredag at vide, at jeg har fået jobbet (ud af MANGE ansøgere) som tjener på en nytilkommen restaurant her i Århus. Det bliver spændende at starte til august! 

I mellem tiden vil jeg nyde min ferie, som måske bliver med en lille tur sydpå, en forlænget weekend med familien til Hamborg og forhåbentlig sol, kolde drinks, jordbær, grill og lækkert sammenværd med mine kære venner og familie. Må det blive en fantastisk sommer.. 

Ha' en god lørdag aften - håber I får en sjovere aften end jeg? Mit vækkeur ringer kl. 5.25, så jeg kravler tidligt under dynen..

1 kommentar:

  1. Tillykke med optagelsen på TEKO og jobbet kære Betine! Så sejt! Knus fra Jenny

    SvarSlet