lørdag den 12. marts 2011

YAY..

I torsdags fik jeg en rigtig god nyhed - jeg kan blive i min lejlighed helt frem til sommeren 2012 :)

Oprindelig var det planen, at jeg kunne bo i lejligheden indtil juni! Jeg flyttede ind d. 1 marts, så havde kun 4 måneder på Trøjborg - hvilket jeg var indforstået med og det gav mig tilmed mere tid, til at finde den helt rigtige bolig. Men jeg kunne næsten ikke overskue at skulle ud og søge efter en ny bolig - det er så besværligt (men det kender mange af jer sikkert alt til), så da jeg i torsdags hørte fra mine roommates, at vi kunne blive boende i hvert fald 14 måneder frem, da var glæden stor. Det er et super dejligt sted og er rigtig glad for jeg kan blive. Det skal nok bliver super godt..

Anyway, i dag har jeg været på indkøb. Havde sådan lyst til at bruge lidt af de penge jeg ikke har, så var ude i lidt butikker med min mor. Heldigvis endte det med at jeg kun kom hjem med et par gaver (mere om dem i morgen) og nogle super søde knager(?) fra Idemøbler. I får lige et par billeder.




Købt disse rensdyrkanger i Idemøbler til 89 kr. stykket!


I aften står på hjemmelavede thai mad. Hele 3 retter er min mor og lillebror i gang med at forberede - glæder mig, for det dufter rigtig lækkert. Rigtig god lørdag til jer alle sammen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar