lørdag den 5. marts 2011

Busy lady..

Jeg beklager virkelig den lange pause jeg har taget fra bloggen, men jeg har simpelt haft så meget at se til på det sidste. Først og fremmest var jeg boligløs hele februar og har sovet hos venner og familie rundt omkring - det har været udmattende. Phew! Jeg siger af hjertet tak til alle som har hjulpet mig, men GUD hvor er jeg glad for, at jeg nu har fast base i Århus igen. Derudover har jeg haft meget at se til med matematikken og det kan nogen gange slå mig helt ud. Så meget at jeg kan ikke overskue meget andet, end selve opgaven og mit job.

Men nu er det marts - hvilket er lig med fødselsdag og gaver (d. 2. marts 1988 kom jeg til verden), ny bolig og FORÅR. Det er så dejligt at vi nu endelig går mod lysere tider..

I aften får jeg besøg af mine dejlige veninder. De er inviteret til kl. 20 og jeg har planlagt et lille kaffebord, som vil bestå af brownies m. is og frugt, hjemmelavede cookies, kaffe med bailey og en lækker dessertvin. Efterfølgende kommer der chips, gulerødder/agurker, dip og ristede mandler på bordet. iih, hvor jeg glæder mig til at se dem. Tror vi skal spille lidt spil og bare snakke - vi er sgu blevet for gamle til byture en lørdag aften ;)

Håber I derude får en dejlig dag. God weekend..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar