onsdag den 9. marts 2011

Hvor blev solen af?

Nød virkelig det lækre solskin i weekenden og de sidste par dage, men hvor blev det af`? Her i Århus regnede, haglede og sneede det sågar i dag! Ikke tilfredsstillende - jeg vil ha' forår nu!

Spammer jer lige med et par billeder, som er taget i søndags, da min mor og jeg luftede hunden i en nærliggende skov..



Elsker de lille kræ - ja, altså hunden!

Min weekend var stille og rolig. Var hjemme hos de gamle et smut og lørdag aften stod i hyggens tegn med veninderne. Havde valgt at holde min 23 års fødselsdag i Aulum, da det passede bedst i forhold til mange forskellige ting. Det var alt i alt en rigtig hyggelig aften - har dog gaven tilgode, så den må I se, når jeg får den! :)

Fik derudover ordnet en masse praktiske ting mht. uddannelsesøgning via KOT, som jo skal foregå inden 15. marts for mit vedkommende, da jeg søger ind på TEKO i Herning. Det bliver spændende - håber SÅ meget, at jeg skal starte derude efter sommer. Kryds jeres fingre!

Håber I derude har haft en dejlig onsdag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar