mandag den 8. marts 2010

Oscar night..

Ok, indrømmet - jeg så ikke Oscar-uddelingen i nat. Jeg ville gerne se det, men kunne simpelthen ikke overskue endnu en mandag i komplet søvnunderskud. Så jeg optog det (thank God Viasat recorder). Men gad vide om jeg nogen sinde får det set - nu har man jo set alle de smukke kjole og læst om de som vandt den eftertragtede statuette.. Anyway, synes Sarah Jessica Parker så fuldstændig fantastisk ud i Chanel!

Her er så et par af mine yndlings kjoler..


Nicole Richie i Reem Acra



Jennifer Lopez i Armani Privé




Rachel McAdams i Elie Saab Haute couture




Zoe Saldana i Givenchy




Carey Mulligan i Prada




Sandre Bullock i Marchesa




Og til sidst men ikke mindst, Sarah Jessica Parker i Chanel Haute couture



Derudover synes jeg det er så dejligt, at den danske filminstruktør Joachim Bach vandt i kategorien "bedste kortfilm" for "The New Tenant" ... Har dog filmen til gode! Elsker gooode film..

2 kommentarer:

  1. Smukke smukke kjoler..bare jeg kunne se sådan ud til galla i år! Hehe..tvivlsomt!

    lineandree.blogspot.com

    SvarSlet
  2. lovely picks! lovely blog!

    cheers, Jesa

    SvarSlet