mandag den 8. marts 2010

Lørdag den 6. marts

Årh, jeg havde den skønneste lørdag! Efter jeg fredag fandt ud af, at jeg fik en sjat penge tilbage af skattefar, så stod den på shopping med min søde mor. Fik købt mig de dejligste ting (billeder følger).. Havde simpelthen den bedste fornemmelse i kroppen efter en skøn shoppetur. Vejret denne dag var desuden fantastisk (dog håber jeg, at Kong Vinter snart trækker sig tilbage).

Lørdag aften foregik i vidunderligt selskab med; mig selv!
Jeg lejede en film (Funny people, den var god), købte chips og dip og drak lidt bobler (sodavand).. Dejlig aften!

2 kommentarer:

  1. Man kan ikke købe sig til glæde..
    Men det hjælper altså! (; Haha (:
    Shopping er dejligt

    //Emma
    emmoemmo.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej!
    Jeg sad og momondo'ede flypriser til Paris, da jeg kom i tanke om, at jeg jo havde mødt en pige til Journalistprøven, der havde boet i Paris. Google : "pige aulum paris blog" og jeg fandt dig her. Jeg tænkte på, om du måske kunne hjælpe mig med nogle idéer til, hvad der skal opleves, nu hvor du har boet i byen?
    God blog forresten - og håber at høre fra dig!

    Mvh. Rasmus med den orange kasket :)

    SvarSlet