mandag den 3. december 2012

3. december



Lad mig slå det fast: Jeg elsker december og jul i Danmark.. Men lige for tiden har jeg virkelig udlængsel og som altid, så drømmer jeg om en tur til min yndlings by Paris. Jeg boede dernede for 3 år siden og byen er SÅ smuk og hyggelig i december. Savner den tid. Det var så dejligt dernede, men også virkelig rart at komme hjem til venner og familie i december og fejre jul og nytår. 

Jeg er ved at forberede et indlæg om hvad jeg ønsker mig til jul i år. Synes jeg har virkelig mange ønsker og dersværre ikke råd til at købe en masse gaver til mig selv. Har dog allerede købt to..

2 x koncert billetter til RW koncerten i Parken til sommer 

og 

denne her bog af/med hende her:


Kate Moss = Perfection! 


Ha' en dejlig aften alle sammen, jeg tjekker ind senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar