lørdag den 10. december 2011

10.12.11

Hej søde læsere (hvis jeg har nogen)

Jeg er hjemme på weekend hos mine forældre, da jeg både havde en frisøraftale, en ballet, julehygge med familien og en date med gode venner på programmet. Startede fredagen ud med at få klippet et godt stykke af mine slidte spidser af og en udligning af bunden - dejlig start på dagen, på trods af stormen som rasede. I går aftes var jeg inde og se "Svanesøen" med min mor. Den var fuldstændig fantastisk! Jeg er virkelig overbevist om, at ballet er lige mig. Sidste år omkring juletid var vi inde og se "Nøddeknækkeren" i Musikhuset i Århus og dengang var jeg ikke helt så begejstret, men alligevel var det en god oplevelse. Men i år, hold da op. Var helt rørt i sidste akt, da de til sidst får hinanden (hurra for happy end, sådan er det altid i den russiske version) .. I hvert fald en rigtig god aften!



I dag ringede vækkeuret kl. 07.15 og vi tog en tur i skoven lige inden det blev helt lyst. Vi så desværre ingen dyr, men det var en dejlig start på dagen. Nu vil jeg tage et bad og bagefter skal vi til at bage vaniljekranse og jødekager, hente juletræ og klippe julehjerter - det er SÅ hyggeligt at være hjemme på weekend :) I aften bliver det nok til en øl eller to, men i morgen aften kaldet jobbet igen. Må bide smerten sammen. I torsdags på job var jeg ret uheldig og flåede det øverste lag hud af min pegefinger med et mandolinjern - blod over alt og handikappet i den grad (det er virkelig meget man i virkeligheden bruger sin pegefinger til)!

Ellers er jeg GLAD og jeg juler som aldrig før!

God dag alle sammen <3

2 kommentarer:

  1. Du følger min blog Identical
    Har fået ny, tjek den ud.

    http://magazine.trendsales.dk/blogs/identical

    God jul

    Amanda Marie
    || blogger på Identical ||

    SvarSlet
  2. I love ballets :), the picture is inspiring. Hope you had a great time together with your mom.

    X, Sarah

    SvarSlet